Monday, February 16, 2009

Isu Gambar Bogel

Exco Selangor buat laporan polis isu gambar bogel

KUALA LUMPUR 16 Feb. – Exco Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong membuat laporan polis malam tadi berhubung penyebaran gambar bogelnya dalam internet.

Beliau yang juga seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bukit Lanjan membuat laporan di Balai Polis Damansara dekat sini kira-kira pukul 11.30 malam tadi.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi di sini hari ini mengesahkan pihaknya menerima laporan daripada ahli politik berusia lewat 30-an itu.

Sumber: Utusan Malaysia Online

Letak jawatan merupakan jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah moral ini.

Rakyat tidak memerlukan pemimpin yang tidak berakhlak tanpa mengira dari parti mana sekalipun.

7 comments:

Ilyas Zubir said...

merepek seh org politik skang..
nak glemer jadi artis la kan..
nak tangkap gambar bogel jadi la pornstar..tadak sapa marah kan h0h0

Anonymous said...

eh2.... mana komen pasal MB n exco perak kena suspend nih???
haha...xsbr2 nk baca apa komen dari encik syammil

Anonymous said...

klu ikut kronology kejadian dapat disimpulkan yang beliau bukan lah sengaja namun cuma ada pihak2 tertentu yang menjadikan isu.tepuk dada tanya selera lah

afuan16 said...

isu sensasi ini heboh dan berjaya bikin gempak..bg yang hanya melihat dan menaakul secara terus menerusi kongkongan dan ketidakbukaan penakrifan intelek minda, barangkali elizabeth wong merupakan contoh hipokrit dan jelas memalukan tindakannya yg bergelar ADUN merangkap EXCO, namun, hakikat sebenar jelas terpesong skop dimensinya natijah daripada ketidakbukaan dan kongkongan media perdana yg jelas mabuk dan hanyut dengan sifat dan gaya ampu seorg pak angguk..saya tidak hairan dgn kronologi dan rentetan sejarah yg jelas membuktikan media merupakan kuasa unggul pemerintah dlm memastikan ideologi dan kekuatan mereka bisa ampuh walau sehebat mana sekalipun tsunami mahupun torpedo..kisah kegagalan Kolonel Stefenburg dan pakatan beliau memusnahkan badi kejahatan Nazi di Jerman demi mewujudkan the new angle of Germany jelas berpunca daripada kegagalan menguasai media massa sepenuhnya...kejayaan revolusi Castro dan Guevera di Cuba jelas didorong oleh media medium prima menyebarkan ideologi perjuangan mereka secara terus..tapi, atas nama keintelektualan dan keikhlasan perjuangan,contoh agung method mantan presiden Indonesia, BJ Habibie yg membuka dan memerdekakan media massa kepada smua pihak tanpa sekatan ideologi dan fahaman perlulah dijadikan kayu ukur utk mengorak malaysia yg lebih dinamik..berbalik kepada isu bogel ini, adakah en.syammil faham kronologi dan kes ini dgn jelas dan membuat pertimbangan intelek selaku mahasiswa yg bisa mewarisi kepimpinan negara kelak? sudahkah en.syammil melihat sendiri gambar dan posisi foto tersebut? buat pengetahuan en.syammil, gambar tersebut diambil secara CURI-CURI ketika beliau sedang tidur oleh bekas teman lelaki beliau..tak percaya?? en.syammil bisa mencarinya nya internet, sudah tersebar..CURI-CURI? bukankah itu perbuatan khianat dan penganiayaan terhadap hak individu? rujuklah kembali kenyataan2 bernas dan ilmiah daripada wanita MCA, kaukus wanita parlimen, dan badan2 NGO hak asasi manusia yg lain yg jelas merentasi isu ini dgn lebih terbuka dan intelek tanpa sebarang prasangka dan persengketaan politik, bangsa, agama, dan keturunan..saya tidak bersetuju dgn pendapat segelintir pemimpin pakatan rakyat yg menganggap ini merupakan kerja jahat daripada BN dan agenda BN menjatuhkan pakatan rakyat, kerana ini merupakan misteri yg hanya bisa dirungkai oleh ALLAH S.W.T yg lebih mengetahuinya..lagipun, ini bukan perkara pokok persoalan, namun, yg lebih penting, jgn kita hanya menilai dan menaakul tanpa intelegensia kotak pemikiran mahasiswa..sudah2 lah dgn isu politik yg jelas bersifat satu dimensi yg terang2 tanpa perlu bersuluh untuk pembaca mengklasifikasikan warna bendera parti politik sokongan en.syammil...dulu kini selamanya...

Anonymous said...

tido separuh bogel.sambil pakai spek.praktik budaya seks bebas..ape crite?

Anonymous said...

Почему регистрация не работает ?

Popejoylthv said...

Почему регистрация не работает ?