Sunday, April 5, 2009

Video Panas: Pelakon Popular Dibelasah


Pendedahan oleh bekas Ketua PKR Kedah, Bahagian Jerai, dan Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan Masyarakat India Kedah, B. Kalaivanar.

Kalaivanar mendakwa:

Eli dihantar ke Amerika untuk bertemu Soros.

Anwar beri arahan kepada Eli agar tidak meletak jawatan.

Projek 16 September, suatu penipuan.

Akhbar Tamil menipu dan memfitnah beliau.

Ustaz Azizan membuat penipuan dikhalayak ramai.

Dituduh menyertai MIC.

Benarkah dakwaan Kalai? Pesanan kepada penyokong pakatan, sila buat laporan kepada polis sekiranya dakwaan yang dibuat oleh Kalai mengandungi unsur fitnah dan bohong semata-mata.

12 comments:

rahman,ahchong,muniandy said...

YA ALLAH YA TUHAN KAMI
AMPUNKAN DOSA PAS DAN PKR
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR
JANGANLAH KAU PERCIKKAN MEREKA DENGAN ULAR BESAR
JANGANLAH KAU LIBAS MEREKA DENGAN RANTAI BERAPI
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR
MEREKA ITU BODOH DAN SOMBONG DI DUNIA
MEREKA MENJUAL AGAMA MU MENGIKUT SUKA HATI MEREKA
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR
MEREKA MENJUAL 'ALLAH' DEMI MENGEJAR PANGKAT DUNIA
DIA YANG AKU MAKSUDKAN KHALID SAMAD DAN ANWAR DURJANA
AMPUNKAN DOSA MEREKA
JANGANLAH KAU SEKSA MEREKA DI DALAM KUBUR

Syammil said...

kita panjatkan doa kepada allah s.w.t agar dimakbulkan doa untuk saudara seagama kita ini dan kembali ke pangkal jalan.amin..

semoga kita semua terlepas dari seksaannya.insyaallah..

Anonymous said...

Kalai : "Jgn pangkah sekali sekala"

haha...pe yg dia ngarut ni.

Anonymous said...

"DIA YANG AKU MAKSUDKAN KHALID SAMAD DAN ANWAR DURJANA"

Kurang bijak a.k.a Bangang!!Ko dah kata dia durjana, pastu ko doakan dia...

Doakan diri kau sendiri supaya lepas dari siksa kubur dulu...Hidup ni tak lama...Janganlah ko panjangkan fitnah...

Agak-agak kau Najib ngan rosmah tu tu confirm ke lepas siksa kubur..Kalau kau tak yakin baik ko doa untuk diorang dulu...

Walaupun aku tak suka pada Najib, tapi aku terlalu takut untuk mengatakan dia pembunuh Altantuya...Sebab aku tahu kesan dia di akhirat kelak...Mungkin aku akan dipersoalkan sekiranya semua dakwaan itu tidak benar...Cuma yang dipersoalkan kenapa Najib tidak dipanggil ke mahkamah...

kepada msyammil, saya tahu anda penyokong UMNO...Mungkin anda ada sebab tersendiri untuk tak suka pada Anwar...Tapi aku nasihatkan kau, janganlah jadikan blog anda ni tempat melebarnya fitnah...Membenarkan pelbagai tuduhan terhadap...anwar agen yahudi dan sebagainya...Be fair!!

Cuba kau hitung dosa kau terhadap Anwar...Kalau kau tak suka dia pun tak payahlah tuduh macam2...Cukuplah sekadar tidak menyokong beliau...

Muhasabah diri...Kalau rasanya blog ini tak mampu menyatakan benda2 baik...Lebih baiklah dihentikan...Tak payahlah cerita pasal politik...lebih baik cerita pasal wonderpet ke spongebob ke...

Saya bukanlah peminat blog anda tapi saya rasa terpanggil untuk menulis sebagai ingatan KITA bersama...Saya tak mampu untuk menjadi syaitan bisu yang membenarkan atau membiarkan benda yang salah..

Sebelum membayangkan siksa kubur yang bakal Anwar terima...Bayangkanlah siksa kubuh yang mungkin kita terima...

Syammil said...

anon 7:05 PM..terima kasih sebab bagi nasihat.tapi bagi saya nasihat anda ni tidak mencerminkn keikhlasan.sekadar untuk membela anwar.

siapa yang panjangkan fitnah? saya menyampaikan dan menimbulkan persoalan.kalau anda tak yakin, pergi la siasat.pastu kita kongsi maklumat.

'Kalau kau tak suka dia pun tak payahlah tuduh macam2...Cukuplah sekadar tidak menyokong beliau' mana boleh camtu.anwar penipu anwar pembohong.habis semua orang mahu ditipunya demi perjuangan untuk diri sendiri.sebab itu dia dan mereka mesti ditentang.

'Kalau rasanya blog ini tak mampu menyatakan benda2 baik...Lebih baiklah dihentikan' alahai kesiannya anda ni.kemungkaran berlaku didepan kita.mana mungkin kita biarkan ianya berlaku.

saya cadangkan supaya anda pergi berdakwah ke blog2 pro pakatan yang penuh dengan fitnah dan penipuan.

terima kasih..

aRiF AbDuL WaHaB said...

samel, anda telah ditag.. sila selesaikan tugas anda..

luqman said...

Kita mengaku syiah itu sesat..tapi, kita sendiri mengamalkan cara hidup puak syiah ni. Tengokla, ketaksuban orang melayu "menyembah" individu2 tertentu seperti dewa. Kita pulak rancak mengutuk, mengeji, memfitnah dan mencaci pihak lain. Tak ke tu gaya hidup penganut syiah?

Aku neutral dalam hal ni. Kepada pihak PR, pemimpin juga adalah manusia yg tak lepas dpd kesilapan, jangan terlalu cepat menilai. Kalau betul pun, jangan pula terlalu taksub nak menjatuhkan seseorang. Fitnah itu lebih teruk dpd membunuh.

Bagi pihak yg sebelah lain juga, kena ingat. Do not feel superior. Berlapanglah dada. Patutnye bersedia menerima kritikan dpd pembangkang, bukannye melenting balik. Bila dah melenting, tak ke nampak kelemahan kat situ? Take it positively.

Bagi kedua2 pihak, "dan janganlah kamu berjalan di atas muka bumi ini sedangkan kamu sombong dan takbur".. Berpegang teguh lah pada ajaran al-Quran. Pedulikan fitnah yg orang kata, itu menjual agama lah, yg ini sesat lah. Kalu satu hari nanti, Tuhan tarik balik nikmat keamanan kat Malaysia ni camne?

Anonymous said...

"Aku NEUTRAL dalam hal ni. Kepada pihak PR, pemimpin juga adalah manusia yg tak lepas dpd kesilapan, jangan terlalu cepat menilai. Kalau betul pun, jangan pula terlalu taksub nak menjatuhkan seseorang. Fitnah itu lebih teruk dpd membunuh."

kalau time PR je semua taksub...kalau BN tak pulak panggil taksub...aku bersangka baik yang ko memang neutral...soalan aku ialah ; siapa yang kau maksudkan taksub untuk dijatuhkan oleh orang PR???Kalau jawapannya umno atau Najib, maka soalan aku ialah ; Ko tak nampak ke yang Anwar juga taksub untuk dijatuhkan???diheret ke mahkamah...tapi takpa sebab itu sebahagian dari proses pengadian...tetapi kenapa bila kes najib, mahkamah pun dia tak jejak??? Kalau ko betul2 neutral, aku rasa kau boleh nampak...

aku tak taksub...Kalau benar Anwar dah sontot bontot si saiful tu biar dia rasa duduk dalam penjara...tapi sebagai orang yang neutral, aku harap ko tak boleh jujur pada diri dalam menjawab persoalan; Wujudkah double standard dalam pengadilan, dan pengutkuasaan di malaysia???

Tahniah kerana menggunakan hujah2 berandaskan Al-Quram. Sebab Alquran memang untuk panduan setiap manusia samada PR atau UMNO...Pengasingan islam dan politik akan membuatkan manusia salah urus urusan dunia apatahlagi akhirat..

Anonymous said...

Penbetulan:

tapi sebagai orang yang neutral, aku harap kau BOLEH jujur pada diri dalam menjawab persoalan; Wujudkah double standard dalam pengadilan, dan pengutkuasaan di malaysia???

:- penting pembetulan ni, mengelakkan salah faham

DukeOfUMNO said...

Salam Bro...

Di jemput hadir semua blogger2 wilayah utara ke Majlis Gathering Blogger2 Utara...2 May...pukul 8.30 malam...di Coffee House Kelab Cinta Sayang, Sg. Petani, Kedah...TQ!

p/s: keterangan lanjut di...
http://dukeofumno.blogspot.com

Anonymous said...

aku pelik la..

Umno jugak yang mempopulerkan peribahasa nih

"Kalau tersempak ular dengan india, bunuh india tu dulu"

bukan aku yang kata la, tapi rata-rata orang Umno la yang kata..

aku jadi pelik sebab lepaih tu orang Umno jugak yang percaya cakap si kalai nih..

ingat, peribahasa tu bukan datang dari PKR, datang dari UMNO sendiri..

lu pikir la sendiri

Syammil said...

nak tanya sikit, orang umno mana yang percaya tu??

si kalai ni bergerak sendiri tanpa mana2 parti.