Friday, November 6, 2009

Namewee VS TNB


Namewee ni tak tahu nak bezakah antara breakdown dengan shutdown. Kalau shutdown baru boleh keluarkan notis. Breakdown ni bila-bila masa pun boleh jadi. Staf tu pun dah terangkan apa yang terjadi. TNB tu mesti la ada elektrik, kalau tak ada macam mana nak selesaikan masalah tu kalau semua bergelap.

Gunakan akal untuk berfikir, bukan serang membabi buta dengan mengeluarkan perkataan kesat. Buang duit saja pergi belajar jauh-jauh tapi hal senang macam tu pun tak boleh nak fikir. Jangan sampai orang cakap, ‘pandai tak boleh nak tumpang, bodoh tak boleh nak ajar’.

Bak kata Nabil, ‘Lu pikir la sendiri’.

1 comment:

GOMO said...

namewee..ni BINAWEE...
bro harap dapat sebarkan..
video ni
Inilah hasil dari pengkianatan PAS dan PKR yang Beragama Islam dalam meraih Undi. Ianya seterusnya telah diikuti pula oleh anak anak Kafir ini. Apa lagi selepas ini???
http://www.papagomo.com/2009/11/gempar-ini-lah-hasil-dari-pelacuran-pas.html