Tuesday, January 13, 2009

Boikot dan Boikot

Berikut adalah antara barangan Israel dan US secara tidak langsung yang patut diboikot dan tidak diteruskan pembelian atau penjualannya. Boikot adalah salah satu kaedah untuk kita menentang mereka yang kejam dan zalim terhadap golongan yang tidak berdosa di bumi Palestin. Kempen boikot ini mestilah dijalankan secara konsisten dan berterusan oleh semua pihak.



6 comments:

geng sardin said...

video clip yg sungguh menyayat hati. Ini lah sebabnye kita perlu boikot produk2 mereka. Kita kutuk lah Israel byk mane pun diorg buat bodo je. Bakarla bendera diorang, tak beri ape2 kesan pun. Kat dlm al-Quran dah byk kali sebut pasal perangai diorg.

Hadi inc. said...

ya marilah kita ramai2 memboikot... So klau ade kgkawan terbeli ke teramik free ke dpt free ke(slalu samel r ceme)sama2 la kita tegur kan membe2 ek/.., klau gi bakar mcD trus bleh x?hahaahh

aMoei said...

aku sokong lu macha

luqman said...

kite sibuk suh boikot2..tp ptg td ms nak g jogging, lalu mcD ade gak org beli kat situ. Tak sampai seru agak nye

ita said...

byk bnda yg aku kena boikot. especially brg2 makeup aku.
estee lauder, revlon, loreal, clinique. isk.. israel mmg kejam.

Syammil said...

boleh la ita stop shopping pasni..